Unikalność i aktualizacje

1. Czy zdążyłeś zoptymalizować stronę zanim została zaindeksowana?
Jeśli tak, to samo wstawienie słów kluczowych bez zmiany treści może zostać zignorowane przez Google.
W takiej sytuacji należy wstawić słowa kluczowe,

zmieniając otaczającą go treść bądź wstawić je w nowym zdaniu/akapicie

.

Dopiero w nowym kontekście słowa kluczowe będą odnotowane jako doniosłe. Jest to tym bardziej istotne, im dłużej strona jest pozycjonowana dla danych słów bez właściwej optymalizacji..
:zgłoś uwagę:

2. Czy kampanię linkową poprzedziłeś optymalizacją strony?
Naturalną kolejnością jest pojawienie się ciekawej strony w Internecie, a następnie powstawanie do niej linków. Dlatego

najpierw zoptymalizuj stronę, a następnie zacznij ją linkować

.
:zgłoś uwagę:

3. Czy zawartość strony jest unikalna w sensie globalnym?
Czy jesteś pewny, że treść na Twojej stronie jest oryginalna,

nie jest kopią ani przeróbką

wcześniej stworzonego dokumentu (tzw. duplicate content)? Aby sprawdzić unikalność swojej strony, skopiuj niepowtarzalne zdanie z Twojej witryny do Google "używając cudzysłowu" i zobacz czy Google znajdzie tylko Twój serwis. Bądź użyj dedykowanego narzędzia: http://copyscape.com

Powyższe testy nie gwarantują unikalności Twojej strony. Mechanizmy analityczne Google rozpoznające synonimy jak i zmianę szyku zdań można porównać do umiejętności 9-latka. Jeśli on rozpozna, że tekst po zmianie przekazuje tę samą treść, to Google prawdopodobnie również to rozpozna, a najbardziej cenione są oryginalne treści (choć kopie nie są karane).
:zgłoś uwagę:

4. Czy zawartość każdej podstrony w Twoim serwisie jest inna?
Również lokalne podstrony powinny mieć unikalną treść.
:zgłoś uwagę:

5. Czy strona jest regularnie aktualizowana?
Google wyżej ocenia strony o aktualizowanej treści.
Pamiętaj, że aktualizowanie strony zobowiązuje. Jeśli przyzwyczaimy Google do aktualizowania strony z określoną częstotliwością, to

należy ją aktualizować regularnie

, zachowując tę częstotliwość.
:zgłoś uwagę:

6. Czy aktualizacje wnoszą nową jakość?
Wartościowe

aktualizacje powinny wprowadzać zupełnie nową treść

(przynajmniej jeden akapit).
Pamiętaj, że mechanizmy analityczne Google coraz lepiej rozpoznają przeredagowane teksty. Ponadto mało istotne są zmiany w zakresie:
- wstawienie samych słów kluczowych,
- kod JavaScript,
- komentarze,
- reklamy,
- elementy nawigacyjne,
- formularze,
- znaczniki daty i czasu.
:zgłoś uwagę:

W tej części kursu pozycjonowania dowiesz się:

Co to jest duplicate content?

Jak sprawdzić duplicate content?

Czy najpierw optymalizować stronę czy podlinkować?

Czy Google bierze pod uwagę aktualizacje serwisu?

Jak często Google odwiedza stronę?

Jak często aktualizować stronę?




podziel się:

facebook grono wykop nk.pl


Dodaj do ulubionych